Moj Krevet

petak, 13.01.2006.

Gledaj...

Bili smo u društvu - lijepi restoran, vino i neka
riba, još malo vina. Brzo mi se zavrti, pijem kao
djevojčica!
I smijali smo se puno.
Imala sam haljinicu, malu i crnu, od materijala
koji nježno miluje tijelo, kao da je od pjene.
Koža mi je bijela, pa me zezaju da zbog mene
moraju prigušiti svjetlo. I mekana je, mirisna i
seksi. Uzbudljivo mi je biti ja, uvijek se želim
dodirivati...

Bio je u nekom odijelu (koje sam htjela skinuti) i
baš u svojem elementu: nasmijavao je društvo nekim
vicevima. Kad je završio, uz smijeh ostalih,
okrenuo se k meni i pogledao mi u oči duboko i
znakovito. Protrnula sam i postalo mi je toplije.
Onda se nagnuo malo i skliznuo dlanom niz
unutarnju stranu mojeg bedra. Poželjela sam ga
odmah povesti nekuda, ali počeo je igru, a ja se
volim igrati.
Tijelo mi je postalo napeto kao u zvijeri i
stisnula sam koljena, i njegovu ruku između
bedara. Spustila sam jednu ruku lagano među
njegove noge, a drugom sam uzela njegovu i
raširivši noge, povela njegov dlan prema svojoj
mačkici. Već je bila vlažna i spremna za njega i
pulsirala je željna i gladna. Nije očekivao da će
je njegovi prsti pronaći tako spremnu i otvorenu,
bez zapreke, bez gačica.

Ukrutio se istog trena, osjetila sam kako mi se
dlan ispunjava jegovom tvrdoćom i njegove prste na
sebi i u njoj... Onda sam se odmaknula lagano i
popravivši hajinu ispričala se i otišla do
toaleta. Na odlasku sam se još nagnula i dala mu
poljupac pored uha, liznula ga i spustila svoje
malene i svilene gačice u njegovo krilo. Pogledao
je dolje, u čipku mojih gačica i stisnuo me onako
prejako i obećavajuće.

Toalet je bio kao i restoran, čist i mirisan i
previše uredan, sa stolicama za dame dok
popravljaju šminku. Ušla sam i pogledala se u
veliko ogledalo. Bila sam ružičasta u licu i
čeznutljiva... Onda je ušao. Ušao je bezobzirno i
divljački. Zatvorio je vrata i zaključao ih.
Zgrabio me kao plijen, dok sam ja šaptala neka
pazi haljinu jer se moramo vratiti. Lizao mi je
bradavice kroz tanki materijal i grickao ih, a ja
sam uzdisala i cičala i molila ga neka samo uđe u
mene. Šaptala sam mu da ne mogu čekati i da želim
da me povrijedi svojim tvrdim oružjem, da me
razdere i da me grize... tada me ugrizao za vrat i
vrisnula sam malo. Podigao me na plohu pored
ogledala i pustio van svoju zvijer gladnu moje
tople dubine. Prodro je u mene kao da nam je
zadnji put,ili prvi, i divljački me jebao.
Onda me podigao i stisnuo uz ogledalo. Stavio mi
ga je straga dok me golu stiskao na ogledalo.
Gledaj, režao je... GLEDAJ!
Svršavala sam u valovima i tresla se; malim
grčevima svojeg tijela dočekala sam njegov
vrhunac. Ispunio me iznutra i zajedno smo svršili,
znojni i sretni...

Poljubio me nježno i pomogao mi da popravim
haljinu.
"Hmm, kako izgledam?" - upitala sam ga
Uzeo mi je ruku i stavio je na svoje prepone:
"Ovako." Nasmiješila sam se.
"Hvala, ali moramo natrag..."
Uzeo mi je pramen kose i položio preko vrata na
mjesto ugriza. Uzeo me za ruku i poveo ka stolu.
Dok mi je primicao stolicu, šapnuo je: "Želiš
jahati večeras?"
- 17:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>